tiistai 24. maaliskuuta 2015

Mamimatskua - blogin starttaus!

Olen hyvin vanhanaikainen ihminen, jos puhutaan perheenperustamisesta. Haluan

1. ensin hyvän miehen,
2. hankkia koulutuksen ja
3. hyvän työpaikan,
4. mennä kihloihin,
5. naimisiin ja
6. sitten hankkia lapsia.

Olen tähän mennessä päässyt kohtaan 5, sillä olen menossa naimisiin unelmieni miehen kanssa vajaan puolen vuoden kuluttua. Vaikka olen taistellut vauvakuumeessani jo monta vuotta, mutta nyt kun SE aika lähestyy, alkaa oireet vahvistumaan ja muuttumaan lähes sietämättömiksi. Ainakin muiden hermot alkaa olemaan kireällä, koska keskusteluni koostuvat 10% työstä, 40% häistä ja 50% vauvoista. Jep, tälläistä on mun elämä. Ja miehen. Sorry hubby!

Tajusin hääblogin aloittamisen liian myöhään ja olenkin tyytynyt lukemaan muitten ihania blogeja. Koska tämä mun vauvabuumi on nyt siinä pisteessä että repeän liitoksistani, on tällainen perheblogi nyt ajankohtainen. Puran tänne tuntemukseni, haaveeni ja toivottavasti joskus mahani tuntemukset. Tavoite suurperhe, here I come!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi ihana kuulla kommenttejasi!