keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Masukateus

<3

Minäkin haluan. Tuollaisen ison ja pyöreän masun. Haluan esitellä sitä kaikille ja kokoajan. Kerrankin saisi olla iso ja ylpeä siitä, ei tarvitsisi peitellä vatsamakkaroita vaan voisi nostaa paidan helmaa ja huutaa "kattokaa!". Sitä mä odotan.

Haluan niin kovasti, että olen ostanut vaatteitakin ajatellen isoa mahaa. "Nämä venyvät hyvin" "Tämä on tiukka niin näkyy pienikin pömppö". Nyt teitä käy sääliksi mun miestä. Niin muakin välillä..

Osaan pullistaa mahaa ulospäin niin että näyttää vauvamasulta. Oon oikeesti aika hyvä siinä. Liian hyvä, sillä mitä mä vauvahuuruissani teenkään muuta kuin peilailen pullistettua mahaa ja silittelen sitä. Jep. Tätä on mun arki. Mahan pullistelua.

Montako päivää mun pitää vielä pullistella löysiä vatsamakkaroita? No, häihin on tänään tasan tarkkaan 143 päivää. Se on 20 viikkoa ja pari päivää päälle. Se on vajaa neljä kuukautta. Eihän se ole paha, eihän? Miksi musta sitten tuntuu siltä ettei nämä päivät vähene ollenkaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi ihana kuulla kommenttejasi!